Sunday, February 6, 2011

JamMeD

bape ari ek x update blog...xla lme mne kot..hehehehe..skang ni lunch hour..so ade mse la nak update blog..nak g rehat..kengkawan sume pakat cuti..huhuhu..so aku lunch dgn kek coklat bekal dr mak mertua ku semalam..
adoi..keletihan semalam x abis lg..aku balik umah mak mertua ku @ Batu Pahat..mm..mmg syok abiskan cuti dgn family..x terase penat pon..cumenye rse pnt sgt sbb pjalanan yg sebenarnye x jauh..tp jd jauh sgt rse..aku n hubby tersekat kat highway..rse nye kami da kua awal dr kebiasaan..rupe2nye rmai org berfikiran mcm aku n hubby kot..konon2 nak elak jammed tp terpakse juge merempuh nye..besenye dr umah MIL ke umah aku dalam 2jam lbey je..semalam jammed nye pasal..kami nye pjalanan cam nak ke kelantan..cume tambah 2 jam je leh smpai kelantan kot..huhuhu..kami yg bergerak dr batu pahat jam 12 tgh..smpai kat umah dlm kol 6 ptg..fuhh..tu pon mujur aku ajak my hubby exit senawang..sian aku tgk die..kte org potong ikut jln lme..alhamdullilah jln x sesak..dlm pada kami ikut jalan lame tu..melintasi highway seremban rse nye..aduhai..tgk kete x bergerak..alhamdullilah ade jln alternatif..kalo dok ikut highway rsenye kol 6 tu x smpai lg kot..mm..ngantok lak..aku smbung nnti la ek...sbb nak aku ade nak share pasal buku yg aku bce tu..k la..jumpe lagi..nak ZZZZZZZ

No comments:

Post a Comment