Saturday, January 29, 2011

B e S d A y



Epi besday mak ( 30 jan 2011 )..ari ni pagi2 lg aku bgn n wish besday pada MIL..mak pon balas 'terima kasih banyak2 atas ingatan lili'..mesti la ingat..mak lahir bulan yg same dgn aku..
Bulan Januari ni rmai gak besday yg disambut..kalo kengkawan tu rmai gak la..nak sebut ke? tkt ade yg x tersebut lak nnti..hehehehe..ok la aku list mne besday yg aku ingt je ek..mne yg x ingt tu..minta maaf yer..sila tmbh sendiri :P
1) 22 Jan- besday aku dlu la..first yg wish of course my luvly hubby
2) 17 Jan - Besday FIL (father in Law)
3) 30 Jan - Besday Mak in Law
4) 26 Jan - Suhana besday (my best frenz..tp sejak2 dr tunang n da kawen ni die x ingt pon..sbuk kot..huhuhu..aku wish kat die..bru la die wish kat aku)
5) 10 Jan - My ex roomate besday (nurul izzati aka mungel aka speaker)hehehehe..jgn mare ha
6) 2 jan - besday sapinah
7) 22 Jan - besday qema (slh sorang yg aku jumpe besday same ngan aku) :)
8) 22 jan - besday bazilah (owh ade sorang lg..ni junior rsenye..sbb die ade wish aku..so aku da jumpe 2 orang..hehehehe
Aku wish kat sume yg besday january ni..semoga dgn pertambahan usia akan lebih mematangkan kita..dan moga amal kita juga bertambah seiring dengan umur kita..moga kita diredhai dan diberkati Allah..satu wish utk diri sendiri..moga tahun ni ade rezeki pregnant lagi..hahahahha...'hawa' ade adik..utk jd pengubat rindu mama & Baba pada kakak 'hawa'..ameen..moga Allah makbulkan doa murni aku itu..
ok...ape pon sbb ari ni besday mak mertua aku..pic mse aku tunang ni aku dedicated kat cni

No comments:

Post a Comment